Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2019

Αντιπαθείς τηλεπερσόνες και τηλεπερσόνοι

*
Τυπο-θραύστης
***
*

Δεν ξέρω τι συμβαίνει στο σκοτεινό υποσυνείδητό μου και πολλές φορές κάποιοι/κάποιες στην τηλεόραση, μου είναι αντιπαθείς – σε ορισμένες ακραίες περιπτώσεις αποκρουστικοί. Υπάρχουν αιτίες για μια επιφυλακτικότητα και μια αμφισβήτηση απέναντί τους, αλλά όχι επαρκείς για να δικαιολογούν αποστροφή. Ώσπου κάποια στιγμή λένε ή κάνουν κάτι, τους βγαίνει ας πούμε
το μισανθρωπικό τους, και δικαιώνεται πανηγυρικά το δικό μου υποσυνείδητο για τα, φαινομενικά, αδικαιολόγητα, συναισθήματα.

Καμιά σχέση αυτά που γράφονται εδώ με τον Τάσο Αρνιακό για τον οποίο το δαιδαλώδες υποσυνείδητό του δεν μου είχε ρίξει τόσα χρόνια σήμα αντιπάθειας – το αντίθετο, μου ήταν κάπως συμπαθής.

Όμως για άλλους τηλεπερσόνες και τηλεπερσόνους (μαζί με την ακολουθία τους) το υποσυνείδητό μου δικαιώθηκε ως αλάνθαστο. Αποδείχτηκε τώρα που ήρθε η ώρα να φανεί ποιος είναι άνθρωπος και ποιος απάνθρωπος, ποιος ηθικός και ποιος σεξιστής, ποιος ευγενικός και ποιος χυδαίος, ποιος ακριβός και ποιος φτηνός. Τα παραδείγματα στην τηλεοπτική ποταπότητα που μας περιβάλλει πολλά. Μια ματιά γύρω μας και τα βλέπουμε. Όλα...

---
---
*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου